WEB BLOG
this site the web

Dulu 2008 kini 2009

Tahun baru...
Sedar tak sedar,sekarang aku da duduk dalam tahun 2009.Seiring dengan peningkatan tahun,umur aku jadi 23..hukhuk..da dewasa aku..Tahun 2008 berlalu meninggalkan aku..

2008..

Istimewanya aku pada 2008
2008 kire tahun yang bermakne untuk aku sebab pada tuhun itulah aku dikurniakan BSc (Kimia) setelah 3 tahun aku berhempas pulas untuk sekeping BSc.alhamdulilah..Pada tahun itu jugak aku mula menyambung pelajaran aku keperingkat MSc(farmasi).

Kurangnya aku pada 2008
Target aku masih tak tercapai..aku target hbes BSc aku nk cari kerja sebagai PEGAWAI PEN YELIDIK di sesebuah company yang boley sponsor aku continue master..Jadi gaji pon lumayan n aku dapat master.So dapat bagi lebih kat parents aku,dapat beli kereta hasil titik peluh sendiri sebuah..bestnye kalo mcm 2..tapi aku x dapat seme tu pada 2008..Tapi xpe..bukan rezeki aku

2009..
Pada tahun 2009 ni..aku nk:

-->siap projek master aku cepat2 + selamat..insyaAllah..
-->nk jadi muslimah yg lagi baik..(hehe)

0 comments:

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies